Beställningen expedieras/skickas inom 1-3 arbetsdagar (om inget annat står vid köpknappen). Fraktbolagets leveranstid på 1-3 dagar tillkommer. Du får besked (avisering) via e-post och eller sms från fraktbolaget när din leverans börjar närma sig. Vid dröjsmål på en leverans, informeras du som kund om detta samt om den nya leveranstiden och köpet kan hävas vid dylika dröjsmål.
Fraktsätt:
Leverans till ombud: Balkongshoppen använder fraktbolagen: Schenker, DHL, Postnord och Bring för leveranser till ombud. När fraktbolaget hämtat beställningen tar det normalt 1-3 dagar tills det når ditt ombud för uthämtning.
Hemleverans Vardagar 09-17: Balkongshoppen använder fraktbolagen: Schenker, Bring och DHL för Hemleverans vardagar 09-17. Med detta fraktsätt kan du endast välja leveransdag (inom 3 dagar).
Hemleverans DHL Home Delivery: Detta är DHL hemleverans där du kan bestämma en tidsslot för din hemleverans.
Observera att paket oftast bara ligger kvar på utlämningsstället i 10 dagar. Vi måste tyvärr debitera kunden alla faktiska kostnader samt en administrativ avgift på 150 kronor för ej uthämtade paket, se nedan under "Ej uthämtade leveranser".
Ej uthämtade leveranser: Det är kundens ansvar att uppge en giltig leveransadress. Vid retur av ett icke uthämtat paket förbehåller sig Sandström Möbler och Inredning AB rätten att debitera kostnaderna för frakt och returfrakt samt en administrativ avgift.
Skadad försändelse: Om en transportskada upptäcks anmäler du det genast till utlämningsstället eller vid hemkörning till fraktbolaget. Maila också ett foto till oss på skadan. Detta för att vi snabbt ska kunna skicka en ny produkt.
Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Kontakta oss:
[email protected]
(Snabbaste kontaktalternativet)
08-207300 (Telefontid vardagar 11-13)
Öppettider lagerbutik:
Obs! Stängt 16-28/7
Torsdag: 10-14
Lördag: 11-14
Söndag: 11-14
Strömfallsvägen 6
13549 Tyresö
HANDLA:
INFORMATION:
FÖLJ OSS: