Om du skulle behöva returnera något gäller följande: kontakta oss först på kundtjänst, och berätta vad du är missnöjd med. Om varan behöver returneras står du för fraktkostnaden såväl som risken för att varan skadas eller kommer bort under returtransporten. När vi har mottagit varan så behandlar vi ärendet beroende på om du utnyttjar din ångerrätt eller om det gäller en reklamation. Viktigt att notera är att du bifogar en kopia på din faktura/följesedel, samt uppger varför du inte är nöjd och hur vi ska betala tillbaka dina pengar.
Du står för fraktavgifterna såväl som risken för att varan skadas, eller kommer bort under returtransporten.
Vid beställningar av icke lagervaror står du även för fraktkostnader som uppstått i samband med din beställning.
Återbetalning av varans belopp (ej eventuell erlagd frakt) sker inom max 30 dagar.
FÄRG -OCH NYANSSKILLNADER PÅ BILDERNA: Ibland är det viss skillnad i färg, ton och nyanser på produktbilderna jämfört med produkten i verkligheten. Det beror oftast på olika ljussättningar i bilden eller att bildskärmen man använder inte återger färgerna och ljuset till 100%. Är du osäker så rekommenderar vi att du hör av dig till vår kundtjänst innan beställning. Sandström Möbler och Inredning står inte för returfrakt vid ångerköp pga färg, ton och nyansskillnader på produktbilderna jämfört med den verkliga produkten.
Skicka returen till nedan adress:
Sandström Möbler och Inredning
Strömfallsvägen 6
135 49 Tyresö
Märkning: Retur + ditt ordernr (5 siffror)
Det går också bra att lämna returen i vår lagerbutil under öppettiderna nedan:
Öppettider lagerbutik: (from v15)
Torsdag: 12-19
Lördag: 11-13.30
Söndag: 11-13.30
Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Kontakta oss:
08-207300 (Telefontid vardagar 11-13)
Öppettider lagerbutik: (from v15)
Torsdag: 12-19
Lördag: 11-13.30
Söndag: 11-13.30
Öppettider påsk:
Skärtorsdag: 11-13.30
Långfredag: 11-13.30
Påskafton: 11-13.30
Påskdagen: 11-13
Strömfallsvägen 6
13549 Tyresö
HANDLA:
INFORMATION:
FÖLJ OSS: